DIGITÁLIS MALKMUS

51034492_10156179699089422_2913072821326315520_n.jpgMárcius 15-én jön az új Stephen Malkmus lemez, ami  most figyeljetek: totál ELEKTRONIKUS lesz!!! Igen jól látjátok,  totál elektronikus. Először én sem hittem el. (Annak ellenére sem, hogy voltaképpen sosem álltak távol tőle a digitális kütyük.) Aztán amikor napvilágot látott az első dal, már nem volt mese, kénytelen voltam megbírkózni azzal a gondolottal, hogy a Groove Denied-on hallókészülékkel sem fogok gitárokat találni. Mindez persze nem azt jelenti, hogy az indie pápa vénségére totál meghülyült, vagy hogy elege lett a gitározásból. Arról van szó csupán, hogy az elmúlt 19 évben összeprüntyögött egy lemeznyi digitális szerzeményt, amit most közszemlére bocsát. A végeredményről beszéljen inkább Ő, mert számomra annyira fura ez az egész, hogy perpillanat képtelen vagyok körülírni azt, amit hallok.

"I was thinking things like Pete Shelley’s Homosapien, the Human League, and DIY synth music circa 1982,”

“And also about how in the New Wave Eighties, these suburban 18-and-over dance clubs were where all the freaks would meet – a sanctuary.”

Címkék: stephen malkmus