KIS SZÍNES EGYVELEG

Nyakunkon a Belly és a Breeders új nagylemeze. Íme két pompázatos szerzemény a Dove és az All Nerve című kiadványokról.

Sadie Dupuis a Speedy Ortiz 2015-ös albuma után Sad13 néven tett egy kis elektronikus kitérőt, amivel akkora hatást gyakorolt önmagára, hogy az április 27-én megjelenő új Speedy lemez beharangozó dala is hasonló lett. Én a magam részéről bízom benne, hogy nem dobta el végleg a pengetőt és a torzított gitárok is előkerülnek a Twerp Verse című korongon.

Egy hét múlva napvilágot lát a The Men, Drift című hetedik sorlemeze, melyről már hallhattunk egy ősember punk és egy 80-as éveket idéző collage rock dalt. Tegnap óta azonban egy fürge, zajos, mocskos, trágyaszagú okádékot is fülügyre vehetünk.

Mindenhol azt olvasom, hogy mennyire menő az új Janelle Monaé klip. Hát nem tudom... Biztos én vagyok ódivatú, de az Eels, Today is The Day című dalához készült kisfilm szerintem ezerszer szerethetőbb.