Olyat még asszem sosem mondtam, hogy íme a 924 Gilman Street a 21. században!

The Kimberly Steaks.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Sőt szerintem említésre sem méltattam ez idáig ezt a remekbe szabott berkeley-i klubot. Valószínűleg azért történt így, mert nem volt mihez kötnöm, ami kicsit fura, mert több olyan banda is kapcsolódik hozzá, melyek szerfelett meghatározták megboldogult tinédzser koromat. Lásd pl. Operation Ivy, Crimpshrine, Fifteen vagy az "időszámításunk előtti" Green Day. (Úristen mekkora lett volna ez időtájt látni ezt a 3 kivénhedt stadionrockert. Ezen a gimis bulin meg pláne baromira ott lettem volna!!!) Akkoriban szinte kizárólag gördeszkás punkot hallgattam és minden vágyam az volt, hogy én legyek a magyar Tony Hawk, vagy legalább a zuglói Giczi Dávid. Erről azonban hamarst lemondtam, mert szörnyen bénának bizonyultam, úgyhogy maradt a zene. Éppen ezért térjünk is vissza gyorsan a poszt eredeti témájához, miszerint a minap sikerült belebotlanom egy The Kimberly Steaks nevű zenekarba, akik úgy idézik meg a 25 évvel ez előtti 924 Gilman Street gördeszka csapágytól csattogó pop punk szellemiségét, mintha eleve oda születtek volna és nem a skót fővárosba.