Tudjátok mi jön most?

Az, hogy beszartok!!! Az alábbi ajánlószöveggel érkezett egy hírlevél a Pipettes-től pontban 9:37-kor

"It's a three minute space pop jam that sounds like Abba, Boney M, Kool and The Gang..."

Elég komoly sokk volt erre ébredni elhihetitek. Ezek után nagyjából 5 percig gondolkodtam azon, hogy egyáltalán megnyomja-e a play gombot. Aztán persze ráböktem, de nem sokkal ezután már kapcsoltam is ki és csak bámultam hülyén magam elé, hogy ez meg mi a fasz?!?! Na de nem adom fel én ilyen könnyen, úgyhogy tettem vele még egy próbát, aztán még egyet, meg még egyet, és így tovább... Majd arra a következtetésre jutottam, hogy nem is olyan vérlázítóan szar. Szóval ebből akár még egy jó DISCO lemez is kisülhet. (csak hát ugye kurvára nem erre számított az ember) Mit gondoltok?

A dal egyébként audio formátumban is elérhető itt

Címkék: the pipettes