Így jár az, aki képtelen kinőni a tini csaj csapatokból

Borzasztó dolog történt velem az imént, de tényleg. Épp az új Dinosaur Jr. lemezt szerettem volna megvásárolni (érthetetlen, hogy még mindig nem kapható sehol, mi a fasz van a lemezboltokkal?), amikor egy csomó számomra ismeretlen előadó között megpillantottam ezt.

Ennél több nekem ugyebár  nem kell a boldogsághoz, úgyhogy gyorsan a hónom alá csaptam, és alig vártam, hogy felcsendüljenek az első taktusok. Bár ne csendültek volna fel.

Szó nem volt itt kedves leánypopról. Diszkó alapokon nyugvó undorító sipákolós schwule rockról viszont annál inkább. Mindez persze csak akkor derült ki, amikor visszamentem a boltba reklamálni. Ez megint csak hiba volt részemről, mivel újabb pofáraesés következett. Legnagyobb bánatomra azonnal szemen bökött az ismertető a lemezről + ez a kép. Én azonban korábban csak a borítóig jutottam, ami érthetetlen módon négy tüneményes leányzót ábrázol :(((((

Ha valaki ezek után kedvet érez ahhoz, hogy meghallgassa ezt a szart, annak szívesen adom. Egészségére. Én már megetettem a szemetessel.