Verjen meg az Isten ott ahol vagyok

Ez az a három csaj, akiket pár nappal ezelőtt nem ismertem fel eme kép alapján. Egy nyilvános fórum hasábjain történt mindez, ezért vettem a bátorságot és megkérdeztem, hogy kicsodák. Erre kaptam egy videót.

Megnéztem, aztán kis híján  megütött a guta. Nem videót kellett volna kapnom bassza meg, hanem valami olyasmit, hogy TE FASZ, EZ A GIRLS AT DAWN. NEM EMLÉKSZEL BAZMEG, MÉG POSZTOLTÁL IS RÓLUK! ENNYIRE NEM LEHETSZ HÜLYE!!!!!!!!!

De, úgy néz ki, hogy sajnos ennyire hülye vagyok. Vagy csak öregszem. Micsoda szégyen bazmeg. Meg sem érdemlem a lányok debüt minilemezét. Annak tükrében, hogy milyen kellemes lett, meg pláne nem.

A következőképpen kell elképzelni a dolgot: Abban az esetben, ha a Shangri-Las, a Raincoats és a Best Coast egy egyenlő szárú háromszöget alkotna, a Girls At Dawn lenne a magasságvonal.