KOMMENT BÁNYÁSZAT

punkportal.jpegMinap majd megbolondultam, mert az agytekervényeim közé fészkelte magát egy ismerős dallam, de sehogy sem akart beugrani, hogy mi az. Már már fájt, annyit morfondíroztam rajta. Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve felkerestem az annak idején baromira  alapnak számító Punkportal, "Mit hallgatsz éppen?" névre hallgató topikját, hátha valamikor odapötyögtem, és láss csodát megtaláltam!!!  Ehhez azonban kb 25 000 hozzászólást kellett végignyálaznom, de megérte, mert egy 2009. január 19-i bejegyzésemnél ott díszeleg a Nasty Facts, Get To You című dala, ami még ennyi év távlatából is a világ egyik legszuperebb power pop szerzeménye. A szuprazsenialitás egyébként az egész Drive My Car ep-ről elmondható, ami a zenekar egyetlen hivatalos kiadványa.

Címkék: nasty facts