Generacion Suicida@Trafik

gen_sui.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Párizsi fiúnak köszönhetően tök jó buli volt tegnap a Trafikban. A bemelegítésről gondoskodó Wormkids őrült surf punkját és a Diskobrát csúnyán lekéstem. Előbbit roppant mód sajnálom, mert utoljára évekkel ezelőtt láttam őket. Utóbbit már nem annyira, mert a D-beat-tel valahogy sosem tudtam azonosulni. Az est fő atrakciója a los angelesi Generacion Suicida, avagy a "punkok Despacitoja" volt, akik fékevesztett, tüzes latino punkjukkal pillanatok alatt felperzselték a táncteret. Igazán nagy beindulás mondjuk csak a koncert végén volt, de ez szerintem semmit sem vont le az összejövetel értékéből. Az már egy kicsit igen, hogy a hangosítás lehetett volna jobb. Ezt leszámítva azonban egy szavunk sem lehet. Klassz este volt. Kösz Párizsi!!! Videók hamarosan a Goodby Paris TV-én.