Karották 2.0

carrots_3.jpg

                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                        Emlékeztek még a Carrots-ra? Nem hiszem. Őszintén szólva én is totál megfeledkeztem róluk. A Pipettes által elindított 60-as csaj pop őrület folyamán tűntek fel egy rövid időre, de két kislemez után úgy elillantak, mintha sosem léteztek volna. Nekem legalábbis ez volt a benyomásom. Aztán a minap, amikor épp az egyik kedvenc lemezkiadóm (Elefant Records) honlapján kóricáltam, rádöbbentem, hogy szó sincs ilyesmiről. De nem ám! Sőt, olyannyira léteznek, hogy a héten megjelent az első nagylemezük, ami majdnem olyan tüchtig lett, mintha a Rose/Backi/Gwenno alkotta triumvirátus kreálta volna.

És ha már egyszer szóba került az elefántos kiadó, muszáj megemlítenem, hogy van nekik The Yearing névre hallgató pompázatos leány csapatuk is, akikre szintén érdemes lesz odafigyelni.