Tudtam, tudtam, tudtam!!!!!!!!!!

blondie_2014_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

A kurva életbe tudtam, hogy Magyarországra jön a Blondie!!! Na jó valójábban csak sejtettem. Nyilván nem véletlenül csinált épp most interjút Chris Steinnel a Quart és a Recorder. Édes Istenem, 40 kurva évet kellett erre a pillanatra várni! Mondjuk még mindig jobb, mint ha sosem következett volna be. Hátborzongató elképzelni, hogy minden idők legpopperebb popzenekara a poptörténelem legjobb csajával az élén szeptember 9-én kiszáll egy buszból az ótvar stadionoknál, hogy koncertet adjon a Papp László Budapest Sportarénában. Kit érdekel, hogy az újjáalakulásuk óta egyetlen emlékezetes albumot sem tudtak összehozni, amikor ott van az első négy, ami hibátlan. Nyilván ezekről is játszanak majd bőven. Megbomlik az elmém ha arra gondolok, hogy az X-Offender, a Denis, a Sunday Girl, az In The Sun és a többi őrületes sláger ott fog dübörögni abban a böszme hodályban. Higgyetek nekem egészen elképesztően eszeveszett lesz. Hálistennek én már megtapasztaltam mindezt 2008-ban az amszterdami paradisoban. Igaz akkor egy picit béna voltam, de idén hét szentség, hogy én kaparintom meg Debbie Harry cipőjét.