Járdaszegély

Emlékszem, kezdő Pavement ranjogóként minden zenekarban Malkmusékat kerestem. Akkoriban teljesen természetes volt, hogy semmit tevő napjaim nagy részét hasonszőrű bandák kutatásával töltöttem. Így találtam rá többek között a Sebadoh-ra, a Guided By Voices-ra, és a Built To Spill-re. A baj csak az volt, hogy bár azonnal felismertem a hasonlóságot, mégsem voltam teljesen elégedett. Nekem ugyanis arra volt szükségem, hogy Slanted...-eket és Crooked Rain...-eket halljak vissza egy az egyben másoktól.  Még akkor is, ha ennek semmi értelme nem volt. Aztán egyszer csak belebotlottam a Butterglory-ba és azt hittem, hogy végre célba értem. Nem így történt. Jó nyomon jártam ugyan, de valami mégis hiányzott. Úgyhogy hagytam az egészet a francba. Rájöttem, hogy a vállalkozás, amibe belefogtam  teljesen értelmetlen. Lassan tíz éve ennek és tényleg eltünt belőlem a Pavement klónok utáni kutatási vágy. A minap azonban teljesen véletlenül az ölembe pottyant valami...