Jobb később, mint soha: Sziget ajánló

Már két napja tart az ország első számú zenei fesztiválja, én pedig még arra sem vettem a fáradtságot, hogy legalább egy szösszenetnyi ajánlót írjak róla. Ez többek között annak köszönhető, hogy lusta vagyok mint a dög, ezért kicsit le vagyok lassulva. de amint azt a címben is említettem jobb később, mint soha. Lássuk tehát az idei felhozatalt.

Iron Maiden:

Hát ez már bukta, mivel tegnap volt, de nem hinném van ember az országban, aki ne tudott volna a fellépésükről.

Flogging Molly: Az ír népzene találkozása a punk-al. Hatalmas táncikálásra lehet számítani.

Volbeat: Dán "country-metal". Ez a néhány  szó már önmagában garantálja a hibátlanságot.

The President of the United States of America: Vicces amcsi alter-rock csapat. Elég annyit mondanom, hogy lump, és máris egyértelművé válik, hogy igen jó móka van kilátásba helyezve.

URH: Az egyetlen magyar zenekar, amelyik fel tudta kelteni az érdeklődésemet.

Sex Pistols: Punk

Brisa Roché: Egy kis folk, egy kis jazz, egy kis sanzon. Mindez nagyon poposan, egy kedves hangú hölgy tolmácsolásában.

R.E.M.: 20 évvel ezelőtt biztos jobban izgultam volna. Egyszer azért látni kell őket.

Adam Green: A Moldy Peaches-nek már régen annyi, Kymia Dawson-nak eszébe nem jutna erre járni, de sebaj itt lesz nekünk az említett zenekar férfi tagja.

Rhoda Scott: Egy kedves, idősödő, fekete néni pucér lábbal hammond orgonán játszik. Remek lesz.

Hát ezeket ajánlanám én. Persze lesz még egy csomó minden, amibe talán érdemes lehet belekukucskálni, de ezeket most hadd ne soroljam. Nézzük inkább a szégyenlistát.

Justice: Érthetetlen hype, túlértékelt bénaság.

Anti-Flag: Ultra ciki, punknak "csúfolt" rettenet.

Die Artze: Erről inkább ne beszélgessünk.

The Kooks: Főműsoridőben, a nagyszínpadon? Ez valami vicc?

Pendulum: Emo & Bass? Ez meg mi a szar? Tudom, csúnya dolog az előítélet, de azt hiszem sosem szeretném megtudni erre a kérdésre a választ.

Babyshambles: Béna zenekar, szar számok, nevetséges frontember, és egy zseniális producer, aki már remélem nem dolgozik együtt a csapattal.

The Killers: Már tavaly is ciki volt.

Jamiroquai: Ilyesmire azt hiszem csak nálunk lehet példa.

+ az a rengeteg középszerű indie bénaság. Mondjuk ezzel nincs nagy baj. "Menő" dolog manapság, van rá igény, tehát kell hogy legyen. Engem mondjuk hidegen hagy az ilyesmi, de ezzel nem kell törődni.

Címkék: sziget